Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu?
Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Jaka przyszłość czeka media? – Warzecha, Piekutowski, Przybysz, Sojak, Gołębiewski

Jak digitalizacja mediów wpłynęła na ich kształt oraz rodzaj i sposób przekazywanych informacji? Jak ta zmiana wpłynęła na ludzki mózg? Jak łatwiejsza droga do pozostania dziennikarzem wpłynęła na jakość tego zawodu? Jak będą wyglądać media przyszłości?     O tym dyskutują: Prof. Monika Przybysz - Katedra Komunikacji Społecznej, Public Relations i Nowych Mediów na UKSW Prof. Radosław Sojak - Katedra Socjologii Zmian Społecznych. UMK w Toruniu Łukasz Warzecha - publicysta tygodnika "Do Rzeczy", autor artykułu w temacie miesiąca "Siedem zmian w polskim dziennikarstwie" Jarema Piekutowski - główny ekspert do spraw społecznych Nowej Konfederacji. Twórca artykułu "Jak zmiany w mediach przemeblowują nasze mózgi" opublikowanego w ramach tematu miesiąca. Debatę prowadzi Filip Gołębiewski - prezes i założyciel Instytutu Dyskursu i Dialogu.  ...

Chcesz uzyskać darmowy dostęp do całości materiału?

Zaloguj się do swojego konta lub utwórz nowe konto i zapisz się do newslettera

Świat intelektualny – od uniwersytetów po media – nie nadąża dziś za gwałtownymi przemianami rzeczywistości politycznej, gospodarczej i społecznej, opisując je za pomocą kategorii z poprzednich epok. To zasadniczo obniża jakość rządzenia, które musi rozstrzygać dylematy przy użyciu wiedzy dostępnej w danej chwili. Deficyt tej ostatniej zwiększa ryzyko decyzji błędnych lub wręcz katastrofalnych, jak również – dominacji fałszywych ideologii. Polski dotyczy to w stopniu szczególnym, ze względu na trudne położenie geopolityczne i słabość intelektualną (uniwersytetów, mediów, think tanków).

Nasi Patroni wsparli nas dotąd kwotą:
4 829 / 26 000 zł (cel miesięczny)

18.57 %
Wspieraj NK Dołącz

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz

Zarejestruj się i zapisz się do newslettera, aby otrzymać wszystkie treści za darmo