Kup prenumeratę i czytaj NK
Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu? Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Przestój rozrywki

W wyniku pandemii wyhamowały dwie olbrzymie machiny do napędzania konsumpcjonizmu. Wytwórnie filmowe nie produkują globalnych hitów, a gwiazdy sportu nie przystępują do rywalizacji. Zniknęły wielkie widowiska, a wraz z nimi liczne przestrzenie reklamowe
Stworzenie popularnego filmu i osiągniecie dobrych wyników sportowych to tylko połowa sukcesu. Pożądana przez fanów treść to okazja do maksymalizacji zysków poprzez ich dywersyfikację za sprawą franczyz. Księżniczka Elza i Robert Lewandowski dosłownie wyskakiwali z lodówki. Ich wizerunki były adaptowane na wszelkie możliwe płaszczyzny. Odzież, ubrania, kosmetyki, żywność, zabawki i gadżety. Popkultura i zawodowa piłka nożna były motorem napędowym dla wielu innych branż i sektorów gospodarki. Podążanie za globalnymi trendami skłaniało do nabywania dóbr i usług niekoniecznie niezbędnych do życia. Kinogedon Jedną z branż, która ucierpiała najmocniej, bez wątpienia jest kultura. Z dnia na dzień zamknięto kina i teatry. Stale rosnąca branża gwałtownie wyhamowała. W 2017 roku Polacy kupili 56,6 mln biletów. W 2018 roku ta liczba wyniosła 59,7 mln,...

Kup prenumeratę i czytaj NK!

Już od 1 zł/mc

Zaloguj się lub załóż konto
Zajmie Ci to tylko kilka sekund
Przejdź do prenumerat

lub

Kup pojedynczy dostęp do wybranego artykułu
za jedynie 9,90 zł

Absolwent politologii na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Koordynator Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu w województwie mazowieckim i łódzkim. Redaktor aplikacji Pola. Zabierz ją na zakupy. Miłośnik sportu i superbohaterskiego kina.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz