Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu? Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Zdalna edukacja na 5? – Piekutowski, Wróbel, Witkowski

Jaką wiedzę wynosimy z niemal rocznego zamknięcia szkół i do czego może ona posłużyć dzieciom, rodzicom oraz decydentom? Jakie problemy trzeba rozwiązać właśnie teraz, kiedy wygasa trzecia fala, bo później będzie za późno? Co będzie wymagać zmiany, gdy nadejdzie kolejna fala pandemii?  Jakie rozwiązania długoterminowe należy wdrożyć w zakresie organizacji zajęć szkolnych w okolicznościach pandemicznych i w zakresie podejścia do technologii cyfrowych w edukacji?

 

 

Udział w debacie biorą:

Dyskusję prowadzi Anna Szczerbata – dyrektor ds. organizacyjnych i finansowych NK, autorka artykułu w temacie miesiąca „Dziecięcy lockdown”.

 

 

Partnerami debaty byli: Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, Google Polska oraz Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej.

 

>>> ZOBACZ JAKIE KSIĄŻKI PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE W KSIĘGARNI NK <<<

Świat intelektualny – od uniwersytetów po media – nie nadąża dziś za gwałtownymi przemianami rzeczywistości politycznej, gospodarczej i społecznej, opisując je za pomocą kategorii z poprzednich epok. To zasadniczo obniża jakość rządzenia, które musi rozstrzygać dylematy przy użyciu wiedzy dostępnej w danej chwili. Deficyt tej ostatniej zwiększa ryzyko decyzji błędnych lub wręcz katastrofalnych, jak również – dominacji fałszywych ideologii. Polski dotyczy to w stopniu szczególnym, ze względu na trudne położenie geopolityczne i słabość intelektualną (uniwersytetów, mediów, think tanków).

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz