Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu? Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Dziecięcy lockdown

Po trzygodzinnej telekonferencji masz ochotę wyskoczyć przez okno? Pomyśl, co czują ponad 3 mln dzieci (tylu w Polsce jest uczniów szkół podstawowych), które od roku niemal każdego dnia zmuszone są do odklepania kilku godzin przed ekranem
Zdalna edukacja to temat podobny do słabego występu polskiej reprezentacji w piłce nożnej czy do sporu o aborcję – prawie każdy ma tu coś do powiedzenia. Kto z nas nie słyszał jakiejś „zabawnej” anegdotki o WF-ie przed komputerem albo nie śmiał się z lekcji w TVP? Konsekwencje tego dziecięcego lockdownu mogą jednak wcale nie być zabawne, zwłaszcza kiedy spojrzymy na nie przez pryzmat długoterminowego dobrostanu naszych dzieci. Na poważnie do pytania o to, co zdalna edukacja zrobiła z uczniami, nauczycielami i rodzicami podeszła Fundacja Dbam o Mój Zasięg, która już w maju 2020 roku przebadała 1284 dzieci, 671 nauczycieli i 979 rodziców z 34 polskich szkół i opublikowała obszerny raport. Pytania dotyczyły dobrostanu psychicznego i fizycznego oraz higieny cyfrowej, relacji...

Kup prenumeratę i czytaj NK!

Już od 1 zł/mc

Zaloguj się lub załóż konto
Zajmie Ci to tylko kilka sekund
Przejdź do prenumerat

lub

Kup pojedynczy dostęp do wybranego artykułu
za jedynie 9,90 zł

Członek zespołu Nowej Konfederacji. Zawodowo zajmuje się public relations, public affairs, media relations, fundraisingiem i koordynacją projektów. Pracowała dla agencji PR, polityków, organizacji pozarządowych i szkół językowych. Ukończyła filologię polską i nauczanie języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Kilkukrotna medalistka Mistrzostw Polski w lekkiej atletyce.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz