Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu?
Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Sprawa Leopardów jest przereklamowana

Polska opinia publiczna od kilku dni żyje w amoku. Los świata został uzależniony od niemieckiej decyzji w sprawie czołgów Leopard. W tej opowieści dzielni Polacy naciskają na nic nierobiących Niemców, w ten sposób ratując świat. To wzmożenie jest niepotrzebne
Wesprzyj NK
Roman Dmowski – polityk narodowy i jeden z największych twórców myśli geopolitycznej – był jednocześnie jednym z najgorętszych krytyków polskich wad politycznych. Krytykował Polaków za dziecinne podejście do decyzji politycznych. Postawa taka objawiała się w impulsywnym, emocjonalnym zachowaniu, które było bardzo łatwo przewidzieć, a poprzez to prowokować. W ten sposób zaborcy zarządzali Polakami wywołując ich przeciwskuteczne działania. Taki sam odruch obserwujemy dzisiaj w odniesieniu do niemieckich Leopardów. W głównym nurcie wytworzyło się oto takie przekonanie: Polska na czele szerokiej koalicji i wraz z Amerykanami naciska na Niemcy, którzy myślą tylko o tym, jak tu nie dać Rosji przegrać wojny, żeby wrócić z nią do współpracy Fałszywe przekonania o działaniach Niemiec Sprowadzamy wszystko do dobra i zła. Przez emocjonujące wydarzenia umyka...

Chcesz uzyskać darmowy dostęp do całości materiału?

Zaloguj się do swojego konta lub utwórz nowe konto i zapisz się do newslettera

Członek rady programowej Nowej Konfederacji. W latach 80-tych działacz opozycji antykomunistycznej w Ruchu Młodzieży Niezależnej i Ruchu Młodej Polski, jeden z założycieli Zjednoczenia Chrześcijańsko Narodowego, publicysta, przedsiębiorca i menadżer, w latach 2011 – 2016 Vice prezes i Prezes Stowarzyszenia Energii Odnawialnej, w latach 2016 – 2020 Vice Prezes i prezes Banku Pocztowego. Od 2023 roku prezes Rafako SA. Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski i Krzyżem Wolności i Solidarności. Autor książek "Polska w nowym świecie" i  "Świat w cieniu wojny".

Nasi Patroni wsparli nas dotąd kwotą:
9 703 / 26 000 zł (cel miesięczny)

37.32 %
Wspieraj NK Dołącz

Komentarze

Jedna odpowiedź do “Sprawa Leopardów jest przereklamowana”

  1. Piotr Soroka pisze:

    Nie polemizując z tezą o słabości polskiej dyplomacji stawiam pytanie o to, czy Polska w jakikolwiek (!) sposób mogłaby mieć wpływ na decyzję USA i UE o konfrontacji z Rosją. Być może się mylę, ale wydaje mi się, że nawet przy sprawnej dyplomacji gralibyśmy w zbyt lekkiej kategorii wagowej, aby tą decyzję przyspieszyć/ zablokować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz

Zarejestruj się i zapisz się do newslettera, aby otrzymać wszystkie treści za darmo