Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu?
Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Na froncie konsumenckim Rosja już przegrała

Polacy są w awangardzie konsumenckich i gospodarczych działań bojkotowych wobec Rosji. Trzeba jednak zachować ostrożność wobec działań pozornych
Wesprzyj NK
W tym konflikcie nie ma odcieni szarości, niedomówień i wątpliwości. Rosja dokonała brutalnej napaści na suwerenną i pokojowo nastawioną Ukrainę. Obserwacje zachowań konsumenckich dają wyraźnie do zrozumienia, że nikt nie nabrał się na kremlowską propagandę. Konsumenci, nie tylko w Polsce, wręcz żądają bojkotu rosyjskich i białoruskich produktów i linczują każdą firmę, która zwleka z zakończeniem działalności w Rosji. Nikt nie chce mieć nic wspólnego z Rosją, nawet na zakupach. Coca-Cola do zlewu Wiele osób postanowiło przestać pić Coca-Colę, a niektórzy publicznie wylewali ten napój do zlewu. Powodem był brak deklaracji natychmiastowego opuszczenia rosyjskiego rynku. Głosy wzywające do bojkotu największych amerykańskich korporacji wygłaszali sami Amerykanie. Jednym z najgłośniejszych przykładów, był aktor, producent i scenarzysta, Sean Penn, który kilka dni po rosyjskiej...

Chcesz uzyskać darmowy dostęp do całości materiału?

Zaloguj się do swojego konta lub utwórz nowe konto i zapisz się do newslettera

Absolwent politologii na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Koordynator Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu w województwie mazowieckim i łódzkim. Redaktor aplikacji Pola. Zabierz ją na zakupy. Miłośnik sportu i superbohaterskiego kina.

Nasi Patroni wsparli nas dotąd kwotą:
9 717 / 26 000 zł (cel miesięczny)

37.37 %
Wspieraj NK Dołącz

Komentarze

Dodaj komentarz

Zobacz

Zarejestruj się i zapisz się do newslettera, aby otrzymać wszystkie treści za darmo