Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu?
Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Przestój rozrywki

W wyniku pandemii wyhamowały dwie olbrzymie machiny do napędzania konsumpcjonizmu. Wytwórnie filmowe nie produkują globalnych hitów, a gwiazdy sportu nie przystępują do rywalizacji. Zniknęły wielkie widowiska, a wraz z nimi liczne przestrzenie reklamowe
Wesprzyj NK
Stworzenie popularnego filmu i osiągniecie dobrych wyników sportowych to tylko połowa sukcesu. Pożądana przez fanów treść to okazja do maksymalizacji zysków poprzez ich dywersyfikację za sprawą franczyz. Księżniczka Elza i Robert Lewandowski dosłownie wyskakiwali z lodówki. Ich wizerunki były adaptowane na wszelkie możliwe płaszczyzny. Odzież, ubrania, kosmetyki, żywność, zabawki i gadżety. Popkultura i zawodowa piłka nożna były motorem napędowym dla wielu innych branż i sektorów gospodarki. Podążanie za globalnymi trendami skłaniało do nabywania dóbr i usług niekoniecznie niezbędnych do życia. Kinogedon Jedną z branż, która ucierpiała najmocniej, bez wątpienia jest kultura. Z dnia na dzień zamknięto kina i teatry. Stale rosnąca branża gwałtownie wyhamowała. W 2017 roku Polacy kupili 56,6 mln biletów. W 2018 roku ta liczba wyniosła 59,7 mln,...

Chcesz uzyskać darmowy dostęp do całości materiału?

Zaloguj się do swojego konta lub utwórz nowe konto i zapisz się do newslettera

Absolwent politologii na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Koordynator Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu w województwie mazowieckim i łódzkim. Redaktor aplikacji Pola. Zabierz ją na zakupy. Miłośnik sportu i superbohaterskiego kina.

Nasi Patroni wsparli nas dotąd kwotą:
9 717 / 26 000 zł (cel miesięczny)

37.37 %
Wspieraj NK Dołącz

Komentarze

Dodaj komentarz

Zobacz

Zarejestruj się i zapisz się do newslettera, aby otrzymać wszystkie treści za darmo