Nie masz czasu na zapoznanie się z całością artykułu? Wystarczy, że klikniesz ikonę „oznacz artykuł do przeczytania później”. Wszystkie zapisane publikacje znajdziesz w profilu czytelnika

Nowa Konfederacja poszukuje osoby, która wesprze nasz dział promocji, sprzedaży i fundraisingu

Czytasz NK? Chcesz dowiedzieć się jak wygląda nasza praca od środka? A może po prostu jesteś studentem i szukasz pracy, która da Ci doświadczenie w czymś więcej niż parzenie kawy?

Nowa Konfederacja poszukuje osoby, która wesprze nasz dział promocji, sprzedaży i fundraisingu przez okres ok. 3 miesięcy (po zakończeniu tego okresu możliwa jest dalsza kontynuacja współpracy)

Co przyda Ci się w tej pracy? Łatwość nawiązywania kontaktów, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów oraz realizacji wielu zadań równolegle.

Mile widziane: zainteresowanie sprawami publicznymi, polityką krajową i zagraniczną, doświadczenie w marketingu internetowym

 

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • zarządzanie stroną nowakonfederacja.pl – publikacja tekstów, tworzenie treści, wdrażanie zmian na stronie, współpraca z informatykiem
  • obsługa profili Nowej Konfederacji w social media (Facebook, Twitter) – tworzenie i publikacja postów, tworzenie prostych grafik, kontakt z odbiorcami
  • współpraca ze specjalistami od marketingu internetowego i tworzenie treści kampanii reklamowych
  • tworzenie raportów sprzedażowych na potrzeby zespołu
  • tworzenie i wysyłka newsletterów (5-10/mies.)
  • współtworzenie polityki promocji, fundraisingu i sprzedaży
  • kontakt z Czytelnikami i Darczyńcami
  • wspieranie innych członków zespołu w bieżących zadaniach

 

Wymiar pracy: ¾ etatu

Możliwość pracy zdalnej

Forma zatrudnienia, godzinowy zakres pracy i wynagrodzenie: do ustalenia

Co zyskasz? Sieć wartościowych kontaktów i możliwość rozwoju w kreatywnym środowisku na styku polityki, dziennikarstwa i nauki.

Zainteresowany? Wyślij swoje CV i bardzo krótki list motywacyjny (do 500 znaków) na adres anna.szczerbata@nowakonfederacja.pl

Na zgłoszenia czekamy do 12 marca 2021 do końca dnia. Praca od połowy kwietnia.

 

Świat intelektualny – od uniwersytetów po media – nie nadąża dziś za gwałtownymi przemianami rzeczywistości politycznej, gospodarczej i społecznej, opisując je za pomocą kategorii z poprzednich epok. To zasadniczo obniża jakość rządzenia, które musi rozstrzygać dylematy przy użyciu wiedzy dostępnej w danej chwili. Deficyt tej ostatniej zwiększa ryzyko decyzji błędnych lub wręcz katastrofalnych, jak również – dominacji fałszywych ideologii. Polski dotyczy to w stopniu szczególnym, ze względu na trudne położenie geopolityczne i słabość intelektualną (uniwersytetów, mediów, think tanków).

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz