Kup prenumeratę i czytaj NK

FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Żeby złożyć zamówienie należy dodać do koszyka interesujące nas książki, następnie przejść do koszyka, wybrać sposób dostawy oraz kliknąć przycisk „przejdź do kasy”. W kolejnym kroku uzupełnij swoje dane, sprawdź zgodność swojego zamówienia i wybierz sposób płatności. Po zaakceptowaniu regulaminu będziesz mógł opłacić zamówienie.

Zamówienia mogą być składane przez poprzez wysłanie formularza: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

  1. Jaki jest czas dostawy zakupionych przeze mnie książek?

Czas oczekiwania na zamówione produkty to okres wysyłki (zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki w terminie 2 dni roboczych od dnia jego złożenia) powiększony o czas dostawy (zależny od sposobu dostawy).

  1. Czy mogę zamówić kilka książek w jednej paczce?

Tak, możliwe jest zamówienie kilku książek w jednej paczce.

  1. Czy koszt dostawy zależy od liczby zamówionych książek?

Koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu.

  1. Czy możliwa jest zmiana zamówienia po jego złożeniu?

Tak, możliwa jest zmiana zamówienia, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy dostępny tutaj.

  1. W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj.

  1. Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy możesz sprawdzić tutaj.

  1. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Tak, odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 11-15 w Biurze Nowej Konfederacji (ul. Mokotowska 67/20, 00-530 Warszawa). Odbiór osobisty odbywa się wyłącznie po opłaceniu zamówienia online i zaksięgowaniu płatności, nie ma możliwości opłacenia zamówienia w Biurze.

Przy odbiorze zamówienia należy podać: numer zamówienia, imię oraz nazwisko.

Uwaga: obecnie odbiór osobisty odbywa się z zachowaniem wszystkich środków reżimu sanitarnego. Wydajemy książki osobom noszącym maseczkę zakrywającą usta i nos, na miejscu dostępny jest płyn do dezynfekcji dłoni.

  1. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Informacje na temat płatności znajdziesz tutaj.

  1. Czy można zapłacić za pobraniem?

Tak, istnieje taka możliwość. Dostawa za pobraniem kosztuje dodatkowo 3 zł.

  1. Chcę zapłacić przelewem. Jak mogę to zrobić?

Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na wskazane konto bankowe. W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz e-mailowo po założeniu zamówienia, które zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

  1. Czy jest jakiś aktualny próg, który należy spełnić, żeby wysyłka była darmowa?

Tak, darmowa dostawa dotyczy zamówień powyżej 150 zł.

  1. Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Kupon rabatowy można wykorzystać podczas składania zamówienia. W formularzu zamówienia w okienku „kod kupony” należy wpisać otrzymany kupon oraz zatwierdzić przyciskiem „zastosuj kupon”.

  1. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt dostępny tutaj.

  1. Jak mogę i w jakim terminie zwrócić zamówiony towar?

Informacje na temat zwrotów oraz formularz dostępne są tutaj

  1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Środki zwracane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

  1. W jaki sposób mogę złożyć reklamację oraz zwrócić uszkodzoną książkę?

Informacje dotyczące reklamacji dostępne są w regulaminie.

  1. Czy mogę zamówić książki bez konieczności zakładania konta w sklepiku?

Tak, żeby założyć zamówienie, zakładanie konta nie jest konieczne.

  1. Jakie są korzyści z rejestracji konta?

Posiadając konto w każdej chwili możliwe jest śledzenie statusu zamówienia. Ponadto to, zapamiętywane są wprowadzone dane adresowe, co w przyszłości pozwala zaoszczędzić czas przy składaniu kolejnego zamówienia.

  1. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak, możliwa jest rezygnacja z zamówienia, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy dostępny tutaj.

  1. Czy wystawiają Państwo faktury na zamówione produkty?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dane do faktury zostaną podane w formularzu zamówienia, dokument zostanie udostępniony na adres mailowy.

  1. W przypadku, gdy nie potrzebuję faktury to czy mogę otrzymać paragon?

Paragonem jest potwierdzenie płatności.

  1. Co oznacza, że książka jest w przedsprzedaży?

Przedsprzedaż oznacza, że jeśli zapłacisz wcześniej za książkę to masz od nas gwarancję, że zostanie ona do Ciebie wysłana w dniu premiery.

  1. Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła do mojego konta?

Kliknij w link „zapomniałeś hasła?” znajdujący się pod ramką logowania i wpisz swój adres e-mail, który podałeś przy rejestracji konta bądź nazwę użytkownika. Po chwili na ten adres dostaniesz wiadomość z przypomnieniem hasła.

  1. Czy można poprawić swoje dane osobowe podane w momencie rejestracji?

Oczywiście, wystarczy wejść w zakładkę „Twój profil”, wpisać odpowiednie dane oraz je zapisać.

  1. W jaki sposób mogę się z Wami skontaktować?

Kontakt znajdziesz tutaj.

27. Czy istnieje możliwość otrzymania egzemplarza recenzenckiego?

Tak, wysyłamy egzemplarze recenzenckie po wcześniejszym zapytaniu, zapotrzebowanie prosimy zgłaszać e-mailowo: wydawnictwo@nowakonfederacja.pl.